De route helemaal afgemaakt!

27 mei 2022 - Cabannes, Frankrijk

Gisteren, donderdag 26 mei, hebben mijn zus El en ik samen de rest van 'De groene weg naar de Middellandse Zee' gefietst, van Cabannes naar Les Saintes Maries de la Mer. We hebben nog 110 km gefietst. Vooral voor El was dat een uitdaging: zij fietst namelijk nagenoeg nooit! Voor de gelegenheid had ze (op mijn advies) een elektrische fiets gehuurd. Maar ze heeft een voortreffelijke prestatie geleverd: ze heeft de ondersteuning minimaal gebruikt en het de hele rit prima volgehouden! Petje af! (Nog zo'n bikkel van een Sol)

We hebben genoten van de tocht samen. Mooie weggetjes, de wind (meestal) in de rug en bijna overal vlak. Genoten van een heerlijke lunch in Arles, de prachtige natuur in de Camargue met verre zichten, grote vlakten, meren, paarden, stieren, flamingo's en natuurlijk van de aankomst bij de Middellandse Zee. Fantastisch dat we dit samen hebben kunnen doen. Nu is het helemaal af!

IMG_1563IMG_1568ba630aec-0c10-4d42-84ce-4d0a370f08c1

Ik geniet nu nog van enkele daagjes hier en zondag ga ik weer naar huis. Dit is dus het laatste stukje op de blog. Dank aan iedereen voor de belangstelling, de support en de leuke reacties!